antiie.blogg.se

Heii, Antiie här! Jag är en tjej på 13 år, från lilla Bjuv i Skåne. Jag älskar foto, musik, dans, vänner och såklart min familj.

Mår skit!

Publicerad 2014-04-11 07:57:39 i Allmänt,

Hejsan, vaknar av att jag mår skit dåligt och vill inte gå upp ur sängen, smsar min bästavän och frågar henne om hon kunde ringa men hon sov då ju! 
Ska till skolan nu och har kul! Sitta på en stol och ruttna, det är vad jag gör på 


lektionerna för vi lär oss inte ett enda skit! 
Jaja, vi hörd imorgon igen! Puss 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

antiie.blogg.se

Hej alla läsare! Antigona heter jag men kallas Antie. Jag är en tjej på 13 år. Är full med glädje. Aldrig arg eller sur. Aa, vi hörs snart igen. Hejdåå :*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela